Skip to content

Cumparaturi

08/15/2012

 

Azi am fost la cumparaturi in Auchan. Eram grabiti sa luam strictul necesar si cam stramtorati financiar, dar tot am luat ceva si pt. pitic. Nu ii mai luasem de ceva timp ceva nou.

Am cautat ceva la preturi mici, si am gasit cate ceva (desi la un produs m-am pacalit):

Culori Guase la 5.55 ron setul de 6. Destul de maricele recipientele.

Joc Magnetic la 4.70 ron. E un Nu te supara frate varianta cu magnet (daca mai tineti minte jocul). Eu l-am luat pt ideea de magnet si de a-i pune degetelele la treaba sortand pionii pe culori. Ma incolo (daca il mai avem intreg) o sa incerc sa il invat si regulile.

Domino la 3.44 ron. Pe asta l-am luat in ideea ca le vom aseza in rand, si apoi dam un bobarnac la prima piesa sa rasturnam tot randul. Poate facem ceva si cu cifrele, desi piesele sunt cam mici nu stiu daca are rabdare inca.

Si un set de culori de ulei la 12 lei. Cu asta m-am pacalit. Am citit alt pret  (vreo 5 lei si ceva, si tare m-am bucurat cand l-am vazut).

4 comentarii leave one →
  1. 08/21/2012 11:18 am

    cum sunt acuarelele cu oil?raman culori clare si frumoase pe foaie? acestea nu sunt oare mai mult pentru lemn sau pânză de pictat? Eu vreau sa iau culori acrilice, si am ratat oferta de la lidl din aceasta saptamana 😦

    • 08/21/2012 2:24 pm

      culorile cu ulei le-am luat mai mult pt mine 🙂 sau sa lucram ceva „serios” impreuna (de ex. vreau sa personalizez o cutie cadou)
      el le foloseste acum pe cele la borcanase. sunt usor de folosit si se curata repede de pe maini.

  2. 08/21/2012 11:32 am

    tu spuneai ca te-ar interesa un astfel de joc http://ro.ctf-co.eu/retail/product/115 dar din lemn?

Lasă un răspuns

