Skip to content

Google reader

08/15/2012

Eu folosesc google reader pt. a urmari blogurile care ma intereseaza. Mi se pare usor de folosit si il recomand.

Cu toate astea pana acum aveam haos in el, asa ca am umblat prin el si:

1. am facut curatenie (adica am sters blogurile care nu ma multumeau pt. ca pierdeam timp frunzarindu-le)

2. mi-am facut foldere (gen: papa, crestere copii, crafturi)

3. am redenumit niste bloguri pt. a le gasi mai repede cand am nevoie (am si eu prioritati, nu?)

4. inca nu stiu cum sa fac sa ajung cu el la zi, mai ales ca nu ma pot opri din a adauga altele noi. sincer, la zi sunt doar cu 5% din ce am „bagat” acolo

daca mai fac chestii marete, va anunt 🙂

6 comentarii leave one →
  1. 08/15/2012 1:11 am

    ooooo, foldere! deja ai dus readerul la un alt nivel 🙂 pana acum nu am butonat cu functiile, deci astept sa imi spui ce mai mesteresti cu el. si fac foldere intre timp 🙂

  2. 08/17/2012 9:43 pm

    Eu nici nu știam că există google reader !!! Ce este, deci? 😀 Știu că sună ciudat dar chiar nu știu ce e!

    • 08/20/2012 10:15 am

      🙂
      google reader este un fel de revista a presei pt. bloguri (cred ca merge si pt unele site-uri). daca vrei iti dau un email cu detalii (cum sa il accesez, cum sa il folosesti )

Lasă un răspuns

