Skip to content

Joaca gelationasa

08/15/2012

Azi am avut o activitate nitel cam esuata, dar care a fost bine primita.

Am „gatit” un jeleu, l-am turnat in diverse forme. Apoi am pus colorant alimentar in unele.

Am niste tavite pt. gheata din Ikea (pe care le folosesc pt. orice mai putin pt. gheata 🙂 ). Inima, stea si peste. Plus o farfurie, un capac, ce mai aveam pe acolo.

Am incercat sa fac diverse forme „tremuratoare” , dar nu am reusit sa le desprind. Mai jos se vad cateva inimioare ceva mai reusite.

Baiatului meu i-a placut sa isi bage mana in gelatina, sa amestece culorile.

Data viitoare voi pune mai multa gelatina (pe plic scria ca incheaga 500 ml). Vreau sa iasa tare tare sa reziste mai mult sa o taie, sa o rupa. Asta daca reusesc sa o desrind din forme. Aveti idee daca trebuie sa ung forma cu ceva? Sau cum sa fac sa desprind totul frumos?

 

No comments yet

Lasă un răspuns

