Skip to content

Rosiile din supermarket

08/15/2012

Azi la supermarket erau niste rosii ingrozitoare. Acu, ca sa ma laud, eu mananc rosii de la mine din gradina, si cand nu am nu mananc decat rar si mi se par naspa la gust si imi trece o perioada.

Dar nu pot crede ca sunt oameni care cumpara oribilitatile alea, cand in piete se gasesc rosii bune. Ok, si alea mai sunt stropite cu diverse. Dar cred ca tot poti gasi in piata niste rosii mai cu gust.

Cred ca cei care cumpara astfel de rosii nu stiu cum trebuie sa arate arate o rosie. Eu m-am dus la ele sa le analizez.

Stiu, sunt rea, nu au toti gradini. Dar piete exista! Si eu mai cumpar fructe/legume din supermarket (mai ales iarna) pe motiv ca: daca tot sunt acolo…. Dar aleg si eu ce-i bun.

2 comentarii leave one →
  1. 08/17/2012 9:41 pm

    Într-adevăr roșiile sunt teribile uneori în market. Dar din păcate nu am piață aici și trebuie să mă mulțumesc cu ce găsesc în market!!!

Lasă un răspuns

