Skip to content

Serpi din spuma

08/15/2012

 

Acum 2 seri am bucurat pe fi-miu si gasca lui cu un joculet foarte foarte simplu. Dar de mare efect.

Am luat o sticla de 0.5l si i-am taiat fundul. Am luat o soseta veche care zacea fara pereche si am taiat-o pana sub calcai. Am prins soseta pe sticla cu un elastic, si gata instrumentul.

Intr-un vas am facut o solutie simpla pt. baloane de sapun: apa si sampon.

Sufli in sticla si iese un sarpe de spuma. E foarte distractiv, copiiilor le place sa se joace cu spuma. Noi am prins si o zi cu vant asa ca spuma se ducea sus formand norisori. 🙂

 

Sursa aici

No comments yet

Lasă un răspuns

