Skip to content

Pictam melci

08/22/2012

Sa va arat cum am pictat noi azi melci :).

I-am aplicat cu pensula pe mana vopsea :). In podul palmei galben (pt a forma cochilia melcului) si pe degetul aratator verde (corpul melcului). Apoi a presat pe o coala de hartie si eu am trasat cu pensula o spirala pt a evidentia cochilia si ochii melcului.

Apoi, noi doi si-o pensula (adica am tinut amandoi de pensula), am trasat restul peisajului. Se vede aiurea poza, in realitate e foarte frumoasa si colorata :).

 

 

3 comentarii leave one →
  1. 08/23/2012 10:47 am

    a iesit foarte frumos

    • 08/23/2012 1:04 pm

      multumesc
      sigur ii va placea si fetitei tale sa ii pictezi manutele.

      • 08/23/2012 3:02 pm

        daaaa! ii place!, am experimentat deja, i-am luat amprentele de la picioruse si manute, urmeaza sa scot o poza mai recenta, cu ea si sa facem un tablou amintire…

        o sa facem si noi melcisori asa, o sa i se para interesant cand o sa vada ca le face cu pălmuţa ei, merci de idee 😉

        am vazut ca exista vopsea speciala pentru pictatul cu degetele, inca nu am gasit in magazinele de la noi, poate o sa gasim in carrefour, deocamdata avem doar tempera.

Lasă un răspuns

