Skip to content

Balanta

08/23/2012

Azi i-am facut piticului o balanta. Foarte simplu de facut: am legat cu ata 2 borcane de iaurt de un umeras. Se vede in poza care-i ideea.

Am folosit in principiu jucarele si carioci/creioane de colorat. Plus minus alte obiecte din imprejurimi :).

Ce am evidentiat cu asta? Notiunile de mai greu si mai usor. Am insistat pe obiectele care desi erau mai mici, erau mai grele.

Il puneam sa le tina si in mana si sa imi spuna el care e mai greu si verificam cu balanta. Daca piticii vostri sunt ceva mai maricei, puteti folosi si cantarul de bucatarie. Dar al meu nu are notiunile clare despre cifre asa ca o lasam pe mai tarziu.

Surs aici

No comments yet

Lasă un răspuns

