Skip to content

Ursulet catarator

08/23/2012

I-am facut azi baietelului meu un ursulet catarator. De fapt, i-am spus ca el il va face si o sa aibe o jucarie facuta de el.

Am copiat dintr-o carte de-a lui de colorat un ursulet (metoda clasica cu hartia pe geam). Sugestie: folositi o hartie mai tare. A noastra s-a ondulat dupa colorarea cu carioci.

Apoi l-am rugat pe el sa il coloreze. Se pricepe din ce in ce mai bine la asta. Eu am facut juma de cap, ca mi-a spus ca e prea greu…asa ca barbia am facut-o eu. Nu-i diferenta prea mare, nu?

Apoi am decupat ursuletul eu, si pe spate i-am lipit 2 paie si o moneda (sper ca observati ca lucrez numai cu valuta 🙂 ). El le-a lipit.

Apoi am bagat o ata prin paie, si am atarnat de un suport (manerul de la geam de exemplu). Apoi trageti pe rand de cate o parte si o sa vedeti ca ursuletul urca. La noi a mers ceva mai greu ca aluneca foarte repede ursuletul inapoi (poate trebuia un fir mai gros?). Ideea e ca merge, si pana la urma ursul ajunge sus, si e foarte incantat de jucaria lui.

 

Sursa aici

5 comentarii leave one →
  1. 08/24/2012 6:52 am

    foarte interesant! acum mi-ai dat tema de gandire pana ma intorc din concediu 🙂

  2. 08/24/2012 11:04 pm

    Chiar ieri am primit si noi o jucarie de lemn, pe acelasi sistem :)) nu mi-a trecut prin cap o secunda ca se poate si face ceva similar

    • 08/25/2012 12:31 am

      eeei, cred eu ca e mai faina a voastra. si sigur mai rezistenta.
      aici farmecul este ca am facut-o amandoi 🙂

Lasă un răspuns

