Skip to content

Buburuza Ruza si Ciupercuta Cuta

08/24/2012

Este scrisa de Clara Toma, Editura Ascendent

Nici nu mai stiu cum a ajuns cartulia asta la noi. Cred ca am luat-o cu mai multe de pe elefant.ro.

Ca aspect nu imi place. E mica, nu e colorata (in interior), hartia e subtire, normala. Costa si foarte putin… asa ca nu avem pretentii.

Mesajul e dragut: Lumea va iubeste cel mai mult asa cum aratati acum si pentru ceea ce sunteti acum. Toata povestea o gasiti aici: http://daa.ro/buburuza-ruza-si-ciupercuta-cuta-93686–c34460–p1015904.html

De ce pomenesc de ea? Pt ca astazi m-a facut sa colorez. Nu imi placea cum arata, asa, lipsita de culoare si m-am apucat sa colorez eu imaginile si sa il surprind pe pitic la trezire :). Mi-a fost drag sa fac asta 🙂

2 comentarii leave one →
  1. 09/30/2012 8:47 pm

    Buna seara ,
    Sunt Petre Ion din cadrul departamentul Marketing al editurii ruse ROOSSA ,intrata pe piata romaneasca in anul 2011 (august).
    Apreciez blogul dvs si il consider educativ si necesar atit parintilor ,cit si copiilor .
    As fi bucuros sa apreciati cartile noastre educative pe care le propunem copiilor din Romania .
    Raportat la calitate ,pret ,utilitatea lor consider cartile noastre in TOP .

    • 10/01/2012 10:27 pm

      Ma bucur tare mult pt aprecieri 🙂
      Nu stiam de editura Roossa, asa ca va multumesc pt. mesaj.
      Inainte de a putea aprecia cartile editurii Roossa, va trebui sa intru in posesia lor. 🙂

Lasă un răspuns

