Skip to content

Cartofi gratinati

08/24/2012

O alta reteta usurica si foarte gustoasa. Zicem noi, normal 🙂

Are timp cam mare de fierbere/coacere dar daca ai altceva de facut intre timp, e perfect!

Ingrediente:

500g cartofi

4 rosii prunisoare (eu am pus rosii normale, si mai multe)

250g mozzarella

100g smantana

100g branza Gruyere (nu stiu ce-i asta, am pus cascaval)

1 lingura unt

2 catei usturoi

1 ou

oregano, busuioc, sare, piper, nucsoara (eu nu am pus ca nu am avut)

Cum se face:

Cartofii se fierb in coaja, in apa cu sare. Se curata de coaja si se taie felii.

Taiem rosiile felii, le presaram cu sare, piper, oregano si putin busuioc.

Ungem cu unt o tava termorezistenta si asaza, intercalate, feliile de rosii, cartofii, usturoiul si mozzarella (eu le-am pus straturi, dar sunt mai frumoase aranjate intercalat).

Separat se bate oul cu smantana si un strop de nucsoara, se toarna peste legumele din tava, apoi se presara branza rasa (in cazul meu, cascavalul).

Se da la cuptorul incins pt. 30 min.

 

sursa: Retete bucataria de azi

2 comentarii leave one →
  1. 08/24/2012 10:53 pm

    Suna tare bine si cred ca miroase incredibil.
    PS numele categoriei e geniaaaal :)))))

    • 08/25/2012 12:28 am

      da, miroase incredibil. de la busuioc (ca tocmai ce-ti citeam blogul 🙂 )
      deci, vecina, ce ai mai gatit azi? am si un articol care se numeste asa…ca sa intelegi de unde si pana unde

Lasă un răspuns

