Skip to content

Cum iubeste mami puiul?

08/24/2012

O carte tare draga mie. Am aflat de ea prima data de la little lucky.

Este o carte extraordinara. Imi place totul la ea: formatul, calitatea, culorile, grafica, mesajul.

Versurile ma impresioneaza tare mult pe mine.

Apoi ii place baietelului meu pt ca (cred eu) se regaseste in multe din poznele crocodilului cel mic.

Am inceput si noi sa o folosim ca metoda de a invata ordinea cifrelor (nu am trecut la cele mai mari de 10 inca).

I-am confectionat cartonase cu cifrele si le asezam pe masa in ordine urmarind cartea.

 

 

3 comentarii leave one →
  1. 08/24/2012 6:53 am

    am cumparat si eu cartea,dar am pastrat-o pentru vacanta
    diseara o vom citit 🙂

Lasă un răspuns

