Skip to content

Paie colorate – si ce putem face cu ele

09/02/2012

Cand am vazut aici cat de mult ii place sa se joace cu paiele, mi-am amintit de activitatea vazuta la Dana si am pus-o imediat in practica.

Asa ca puiul a taiat multe paie. Apoi le-a insirat pe o ata. Pt a merge mai usor, am pus niste lipici pe prima parte a atei, am lasat sa se usuce, si astfel a devenit usor de manuit.

Apoi am pus intr-o bucata de polistiren cateva bete pt. frigarui si a aranjat constiincios paiele. Se pot face siruri, sortari pe culori, exercitii de numarat.

Pastrez paiele, cine stie ce treburi interesant mai punem la cale.

4 comentarii leave one →
  1. 09/03/2012 2:54 pm

    Bune idei, cu paiele colorate. Noi le mai folosim la plastilina, tot asa taiate, pe post de lumanarele de tort 🙂

  2. 09/15/2012 7:39 pm

    Va oferim premiul Liebster.
    http://gradinitaalphabet.wordpress.com/2012/09/15/liebster-premiu-de-blog/ aici gasiti informatiile necesare.

Trackbacks

  1. Iarasi am margelit « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

