Skip to content

Prajitura cu morcov

09/02/2012

 

 

 

 

Este buna, noua ne place. Si foarte simplu de facut.

Cam multe frimituri pe langa farfurie, dar cineva isi tot baga mainile prin prajitura. Ghiciti cine! Ajutorul meu bucatar.

 

Ingrediente

250g faina

250g zahar (eu o sa pun 200 data viitoare pt ca mi se pare suficient de dulce, si incerc sa reduc cat mai mult zaharul)

250g ulei

300g morocov ras ( eu o sa incerc si cu mar ras. cred eu ca merge 🙂  )

3 oua

2lingurite praf de copt

2lingurite scortisoara

Cum se face

Se amesteca ouale cu zaharul, se adauga scotisoara, uleiul, faina amestecata cu praful de copt si apoi morcovul.

Se da la cuptor.

10 comentarii leave one →
  1. 09/02/2012 4:33 pm

    Multam de idee! sunt mare fan retete care se fac repede si care nu umplu bucataria de vase murdare 🙂

    • 09/02/2012 4:42 pm

      :))
      eu umplu bucataria de vase si cand fac un ceai…
      dar e vina mea, si ma tratez :)))
      dar e rapida, intr-adevar. daca o faci acum de curand ia pune mai putin zahar si zi-mi cum ti se pare. cred ca si tu vrei sa reduci zahar cat mai mult.

      • 09/02/2012 7:52 pm

        Da, cu mai putin zahar. asa, ochiometric, cat inseamna 300g de morcov? cam 2 cani mari? ca nu avem cantar de bucatarie si chiar nu imi dau seama

      • 09/02/2012 8:09 pm

        pai nu stiu cat vine…cred ca…mai putin de 2 cani mari. cred ca 1 cana…
        dar ia sa iti cumperi cantar. :))))))

  2. 09/03/2012 11:13 am

    Oui, chef :))))

  3. 09/06/2012 3:30 pm

    Am facu si a iesit foarte bine cu 200 de zahar, ne-am mai prins sa ii fac si poza 🙂 oare merge si cu ceva mai puin ulei? :))

    • 09/07/2012 5:33 pm

      pai…incerca si cu mai putin ulei, sigur iese la fel de gustoasa. cred ca iese mai putina :):)

  4. 09/17/2012 8:49 am

    Arata foarte bine prajitura!
    Are bunica morcovi in gradina, asa ca am sa incerc in curand reteta! Multumesc!

Lasă un răspuns

