Skip to content

Mami, miroase a scortisoara!

09/03/2012

Baiatul meu m-a uimit zilele trecute cand a venit langa mine in timp ce faceam o prajitura si mi-a zis: mami, miroase scortisoara!

Intr-adevar, faceam o prajitura in care am pus scortisoara. Si culmea, nu a fost langa mine sa vada cand o pun, ci a venit la sfarsit cand puneam in tava. Mi s-a parut incredibil ca a recunoscut mirosul!

El cu tati au „obiceiul” de a lua la rand borcanelele de condimente sa le miroasa si sa ii spuna tati ce e fiecare condiment. Fac tot felul de mure, ca le place, ca nu le place. Se joaca! Dar joaca a fost tare utila se pare :).

 

8 comentarii leave one →
  1. 09/03/2012 8:50 pm

    Ce dragut 🙂 Mi-ai facut pofta de prajitura cu scortisoara, un sufleu de mere 😀

    • 09/03/2012 9:40 pm

      🙂
      sa ne soui cum il faci, ca eu nu am facut niciodata

      • 09/05/2012 9:38 am

        E o prajitura usoara si foarte gustoasa. Uite reteta:
        1kg mere,80g zahar, 100g unt, 4 oua, 100g faina, 80 ml lapte, 1/2 suc lamaie, 50g migdale, 50g stafide, scortisoara, esenta rom, 2 linguri zahar vanilat.
        Se curata merele si se taie fasii subtiri. Se amesteca u sucul de lamaine, 2 linguri de zahar si esentele.
        Se unge o forma de tort cu unt si se aseaza merele.
        Se separa ouale. Se bate 80g zahar cu 100g unt, se inglobeaza pe rand galbenusurile, urmate de 100g faina, lingura cu lingura, alternand cu 80 ml lapte.
        La final se adauga albusurile batute spuma.
        Compozitia se toarna peste mere si se coace 40 min la 180 grade, pana se rumeneste.

      • 09/05/2012 10:28 am

        ohooo…suna bine. multumesc mult pt. reteta!
        sper ca in weekend sa ma invrednicesc sa o si fac.

  2. 09/04/2012 11:07 pm

    😀 știe băiatul ce-i bun 🙂 De asta și-a adus aminte de scorțișoară! Se pare că avem aceleași gusturi!

  3. Lorena permalink
    09/05/2012 1:43 pm

    Cati ani are baiatul tau?

Lasă un răspuns

