Skip to content

Sot mai organizat

09/08/2012

Eu cu al meu sot avem ceva in comun. Si anume suntem dezorganizati. Spre deosebire de el, eu ma tratez, si am facut ceva progrese. El are numai impresia ca face, da’ nu face. Va zic eu.

El e un super handyman. Se pricepe la toate, si de cand ne-am mutat la casa m-a surprins mesterind o gramada de chestii: a facut o magazie, a pus dusumeaua, lambriul, a zidit semineul, a izolat acoperisul, si multe multe alte maruntisuri gen: vreau si eu un raft colo, o galerie la perdeaua asta sau repara si tu dulapul asta. Acum lucreaza la niste pereti de rigips. Sincer nu stiu de unde le are, dar le are dom’le. Si mi’s tare mandra de el. Are multe idei bune si abia astept sa le punem in practica.

Dar nimic nu e perfect, nu? Problema e ca facand tot felul de chestii strange o gramada de prostii (da, ok, lucruri importante dupa cum ar zice el): diferte scule, suruburi si surubele, ciocane si ciocanele, burghie si rulete. Care stau insirate care pe unde pot: ba prin camera tehnica, ba la locul faptei, ba prin magazie, si culmea, eu stiu de ele. Are doua truse de scule, burdusite si alea, dar nu stie ce’i in una si ce’i in alta.

Aud mereu: Iubiiii (adica eu) ai vazut cumva bolobocul meu? Parca am masurat ceva cu ruleta, dar nu stiu unde am pus-o. Rolele alea de izolier band care le-am luat joi, unde le-am pus?

Ei bine, azi cand am citit articolul de pe blogawards m-am si apucat sa rasfoiesc magazinul online Produse Menaj. Aici am descoperit o gramada de lucrusoare care mi-au facut imediat cu ochiul, dar cel mai tare m-a incantat un dulap scule care mi-ar face viata mai usoara. Am ales acest dulap de scule pe motiv ca e cel mai inalt si zic eu ca ar incapea mai multe :). Arata binisor, si pare rezistent.

Sa va tin la curent cu ce-o sa zica dupa ce citeste articolul asta? :). Dar e pt. o cauza nobila: particip la un concurs.

 

3 comentarii leave one →
  1. 09/08/2012 4:16 pm

    :)) la ultima curatenie din balcon, i-am aruncat cuiele 😀 stiu sigur ca nu le foloseste, cand are nevoie de ceva, merge si cumpara pe motiv ca nu se potrivesc!
    trebuie sa dam like sau vot ;)?

    • 09/08/2012 5:28 pm

      eu nu pot sa le arunc, ca le gaseste el o intrebuintare. desi si el cumpara de mai multe ori cuie sau dibluri pt un proiect pe motiv ca nu se potrivesc sau nu a luat cate ii trebuie.
      nu e cu vot sau like, merci. e cu juriu 🙂
      tine-mi pumnii eventual!

      • 09/08/2012 11:39 pm

        eu le-am pus intr-un sac (cele de aruncat) si i-am zis sa se uite prin ele. nu le-a retras si a dus sacul la gunoi, deci am scapat 😀

Lasă un răspuns

