Skip to content

Concurs Famous Kids

09/16/2012

Trebuie sa recunosc, imi plac tare mult concursurile. Castig, nu castig, nu conteaza… mie imi place sa particip. 🙂

Asa ca, vazand pe blocul Caiet pentru casa mea ca gazduiesc un concurs marca Famous Kids, hop m-am bagat si eu.

Sunt 4 premii: Fiecare premiu consta intr-un set de plastilina si forme de modelat, doua fiind cu cifre/forme geometrice si doua cu litere.

Regulile sunt simple:

  • Dati like paginii de Facebook Famous Kids;
  • Lasati un comentariu postarea aceasta de pe blogul Caiet pentru casa mea, in care sa specificati ca ati facut lucrul acesta;
  • Daca sunteti bloggeri si promovati concursul pe blogul dvs., punand link spre acest articol, aveti o sansa dubla de a castiga.

Bafta multa!

No comments yet

Lasă un răspuns

