Skip to content

Animalele in viata noastra

09/17/2012

Baietelului meu ii plac animalele. Nu stiu care animal ii place mai mult. Sincer.

De mic mic i-au placut animalele. Cum stam la tara (sau aproape) are ocazia sa vada multe animale. Le cunoaste, vrea sa le atinga, stie destul de multe despre ele.

Copii au de regula ca animale preferate un pisoias sau un catelus. Noi suntem la categoria grea, si ne plac cele de la ferma (sau macar cele pe care le are vecina Lenuta).

Vaca este clar o favorita. Stie multe despre vaca, le urmareste pe camp, se joaca cu miniferma lui de vaci si ne propune tot timpul jocul „laptele”. Citim carti cu si despre vaci, de le-am invatat amandoi pe de rost si sincer ma bucur ca am depasit momentul (doar avem atatea carti).

Un alt animal este porcul. Am desenat, la cerere, sigur cateva mii de porci.

Caprita si cele doua oi ale vecinei ii sunt prietene de mici de cand nici nu erau intarcate si ii sugeau degetul.

Iar calul il lasa fara grai. Este atat de mandru in caruta, de zici ca e cel putin intr-un elicopter personal :).

Mi-e draga bucuria lui cand vede animale si mai ales mi-e drag ca are ocazia sa le vada si sa le simta aproape.

Cam atat despre noi in relatia cu animalele.

Cu articolul acesta ne inscriem la concursul Iubesc animalele organizat pe blogul Stilul meu de viata.

2 comentarii leave one →
  1. 09/18/2012 1:29 pm

    Oooo, si L. adora: cai, vaci, oi, etc.
    Cand mergem cu masina este in extaz daca vede o vaca, un calut, o caprita, etc.
    Eu cred ca toti copiii iubesc animalele!
    Multumim pentru participarea la concurs! Ma dorim multa bafta!

Lasă un răspuns

