Skip to content

A inceput sa deseneze

09/23/2012

 

Acum vreo 2 zile fi-miu m-a surprins ca poate sa deseneze. Pana acum nu vroia nici macar sa incerce, desi eu ii mai propuneam. Ma punea pe mine din cand in cand sa ii desenez cate ceva. Daca il rugam sa incerce si el, zicea ca nu poate.

Si iata ca, minunea s-a intamplat. A desenat un baietel. Este al doilea baietel desenat (mai exact a doua incercare a lui de a desena ceva). Primul baiat avea doar cap.

Apoi a mai desenat si cativa porci. Multi :). Cativa cu 4 picioare, dar majoritatea miriapozi 🙂

Legenda: cap, ochi, nas, gura, par, urechi (arata tot ca parul, dar mi-a spus el ca sunt urechi), corp, maini, degete, picioare si pantofi.

 

 

6 comentarii leave one →
  1. 09/24/2012 7:29 am

    foarte frumos 🙂

  2. 09/24/2012 8:19 am

    inceputul e mai greu de fiecare data, de acum sa pregatesti baxuri de hartie :)))

    • 09/24/2012 1:00 pm

      pai deja folosim pt mazgalit multa hartie. reciclez tot ce pot.
      voi ce faceti cu operele de arta? mi-e greu sa le arunc, dar cred ca-mi trece dupa ce strang o tona de hartie :))

  3. 10/01/2012 2:40 pm

    da, da, sigur iti trece.
    Pastreaza cateva pe an si scrie data pe ele.
    (eu as fi vrut sa vad si porcusorii)

Lasă un răspuns

