Skip to content

Cutii depozitare

09/23/2012

Am inceput sa folosesc bidoanele de apa pt. a depozita diferite lucrusoare. Mi se par excelente! Se pot personaliza, insa eu cum sunt in criza te timp am decis ca imi plac prea mult asa ca sa le mai adaug ceva🙂. Puteti pune un scotch pe marginea de sus care e cam taioasa.

Acum folosesc mai bine spatiul de jos din zona umeraselor sau de prin sertare.

2 comentarii leave one →
  1. 09/24/2012 8:19 am

    poti sa le lipesti ochisori mobili si sunt haiosi pentru cei mici😉

Lasă un răspuns

