Skip to content

Cutiute pentru maruntisuri

09/23/2012

 

Recent am avut 2 cutii de Almete. Mi-a placut ca aveau „agatatoare” in spate si m-am gandit sa le refolosesc pt dulapiorul baietelului meu. Avem nevoie tot timpul de cate o cutiuta sa ne depozitam una alta.

Pe astea le-am invelit in banda izolatoare colorata (fur-gasita la tati in trusa de scule), dar mi-as fi dorit sa pun altceva.

Le-am prins in cuisoare pe marginea unui raft :). Depozitam acolo cateva maruntisuri, si intentionez sa mai adaug cateva. Problma e ca nu mancam Almete de regula :).

7 comentarii leave one →
  1. 09/23/2012 11:00 pm

    Banda izolatoare iz za best 🙂 Ne place tare mult, spre exasperarea lui tati, care de acum o sa cumpere numai banda neagra, nu verde, albastra si verde cu dungi galbene :))

    • 09/23/2012 11:17 pm

      adica…voi aveti si cu dungi? sau doar ma pacalesti? :))))))
      mai am vazut de curand pe blogurile din afara washi tape cu care mesteresc o gramada de chestii super. vreau si eu!!!

      • 09/26/2012 5:33 pm

        si eu vreau washi tape!! cine gaseste primul la noi, sa dea de stire negresit! 🙂

  2. 09/26/2012 5:35 pm

    Poti lipi citeva abtibilduri pe cutiute, sa le inveselesti putin. Si eu am doar o cutie de Almette, tot din cauza urechiusii am pastrat-o – inca ma gindesc cum sa o ornez! :))

  3. 10/14/2012 6:49 pm

    Am gasit washitape online! Inca nu am comandat, dar urmeaza.
    http://www.breslo.ro/Shop/creativemania

Lasă un răspuns

