Skip to content

Sporul casei

09/23/2012

Am o prietena care are pe perete in bucatarie o potcoava (din carton tare) pe care sunt lipite tot felul de boabe si seminte. Se numeste sporul casei (zice ea) si arata foarte dragut.

Asa ca m-am apucat sa fac si eu cu piticul. Initial vroiam sa fac niste cercuri concentrice dar nu am putut (nota pt. mine: cumpara compas!)

Asa ca am impartit o foaie in patrate egale (sa numarati mai intai cate seminte aveti, eu am facut prea multe si am ajuns sa pun si cafea ca sa le umplu :)  ).

Piticul a intins lipiciul cu o pensula. Avem o pensula cu peri din plastic pe care nu o folosim la pictat. S-a dovedit unealta perfecta de intins lipiciul uniform.

Apoi el a ales ce seminte sa puna. Eu doar ii sugeram sa nu puna doua culori una langa alta.

Cam asa arata, cafeaua si malaiul au ajuns peste tot din motive de suflat🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

