Skip to content

Mos Ene

09/24/2012

Intr-o zi i-am spus piticului meu despre Mos Ene. Era obosit, in masina, avea ochisorii mici si am inceput eu sa ii spun cum vine Mos Ene pe la gene. Bineinteles ca de aici au inceput o gramada de intrebari. Asta e din categoria cand parintii nu au ce face, gasesc :).

De Craciun vom face unul cu caciulita rosie pe post de Mos Craciun :).

Participam cu el si la concursul ochisorii zambareti unde avem premii oferite de Julia, Giggles si Cristina

2 comentarii leave one →
  1. 09/26/2012 8:21 am

    Ce mult imi place!!!

Lasă un răspuns

