Skip to content

Petrecere McDonald’s

09/24/2012

Sambata am fost pentru prima data la o petrecere la Mc. Cu fi-miu ca invitat. La Mc-ul din trafic greu (parca, sunt tare pierduta in spatiu).

Citisem destul de multe pareri contra pana acum, dar eu chiar credeam ca fi-miu o sa se distreze. Nu a fost asa. Am debutat prost din momentul cand am ajuns acolo. A vazut prima data locul de joaca amenajat in curte.  Care chiar era interesant, o casuta cu multe cotloane de explorat, tobogan, o masina. Copiii care radeau si chiuiau il atrageau ca un magnet, asa ca el vroia acolo. Ce daca era ziua Biancai? Ce daca acolo, in vapor, erau toti prietenii lui? Am stat putin acolo si apoi l-am convins sa mergem inauntru, ca doar incepea petrecerea fara noi :). Cam bosumflat a mers inauntru unde nu a fost de acord sa ramana fara mami. Ok, m-am asezat si eu pe bancuta langa el si am cam stat inauntru tot timpul. [Recunosc ca m-a agitat situatia si am reactionat cum nu trebuia, dar mi se intampla des cand sar multi pe mine cu sfaturi si cu idei. ]

De mancare ma asteptam sa nu fie sanatoasa,  dar credeam ca macar pe placul micutilor. Mancarea a mers cat de cat, dar tortul a fost aiurea. Iar sampania aia chiar e dubioasa. Timpul acordat mancarii a durat destul de mult. Copiii destul de mici, mancau incet. Momentul aducerii tortului cred ca a fost cel mai frumos.

Spatiul destul de mic. Loc suficient pt. mese, dar pt dans si joc foarte mic. Noi am fost: 9 copii, vreo 2-3 parinti care stateau tot timpul acolo si cea care se ocupa de copii.

Distractia, iarasi neinteresanta. Al meu (care era si cel mai mic) nu a gasit nimic interesant in karaoke si in dans. Dar nici cei mai mari (adica  4 ani). Muzica a fost prea tare, au fost cateva melodii  (nu la rand, ci inainte si dupa masa). Au fost celebrele Ghita te astept diseara la portita si Nu mi-e frica de bau bau (care pe al meu l-a cam speriat, era o voce cam naspa pe fundal).  Au mai fost cateva dar le-am uitat. Singura activitate de grup care i-a adunat pe toti a fost aruncatul baloanelor in sus in timpul unei melodi. Fiecare cu balonul lui.

A mai fost o incercare de joc de grup: Profesorul de dans. Un copil trebuia sa faca miscari de dans si ceilalti trebuiau sa il imite. Asta era o idee buna, insa nu a prins. Oricum spatiul era prea mic sa ii stranga pe toti cei 9 copii la un loc.

Pictatul pe fata a durat aproape juma’ din timpul petrecereii.  Pana au fost toti pictati, ceilalti au stat cuminti sa isi astepte randul (fi-miu a fost singurul care a vazut creioanele si s-a apucat sa coloreze niste foi puse de ei la dispozitie). Bine, el nu a vrut nici sa se picteze pe fata.

Am auzit destul de multe persoane ca e bine la Mc, ca le place mult copiiilor. Chair e asa? Ca mie copiii nu mi se pareau ca se distreaza. A durat ceva acomodarea. Si cu spatiul si cu fetele care trebuiau sa faca atmosfera.  Sarbatorita clar nu era in apele ei (prea serioasa, nu a zambit deloc).  Erau destul de seriosi inauntru. Si parca nu stiau ce trebuie sa faca.  Si toate astea intr-o ora jumate (parca). Prea multe in intervalul asta de timp: acomodare, comanda, mancare, pictura pe fata, tort, dans, primit cadouri si acasa.

Toti au prins viata dupa petrecere, cand am mai stat cu ei la locul de joaca din curte. Acolo au inceput sa rada, sa alerge, sa vorbeasca intre ei si sa chiuie. Si sa uite de parinti.

Oare copiii mai mari de 4 ani se distreaza mai bine?

Pentru parinti e clar de ce e mai bine. Zero munca (gatit, curat inainte si dupa, amenajat, stors creierii pt gasit activitati), zero stres (nu depinde de tine reusita petrecerii, asa ca… avem pe cine injura)  si din cate am inteles e si ok la pret.

Acestea fiind zise, eu raman pe facut petrecerea acasa. Nu ca vroiam in alta parte, dar na…zisai si io!

No comments yet

Lasă un răspuns

