Skip to content

Busy bag

09/25/2012

 

 

 

 

 

 

Azi i-am pregatit piticului un busy bag. Mai exact un busy sac, caci am folosit un saculet.

L-am facut repede repede, cautand cu ochii prin casa o idee.

Am pus 6 role de izolier band, o foarfeca si o coala. L-am rugat sa taie din banda si sa lipeasca pe foaie. Nu a fost mare lucru, dar l-a tinut ocupat ceva pt ca desfacea greu de pe rola (pana apuca cu degetelele marginea).

 

Astfel am reusit sa curat repede o buna parte din gogosarii pt. borcan :). In mod normal ii curatam impreuna, dar vroiam sa termin mai repede.

8 comentarii leave one →
  1. 09/26/2012 8:24 am

    Si L. adora scociul si sa lipeasca cu scoci. Mie imi este frica sa o las singura cu foarfeca… Voi cat de mari sunteti? L. are 2 ani si 9 luni.

    • 09/26/2012 10:04 pm

      2 ani si 8 luni, ne apropiem de 9 luni 🙂
      in primul rand exista foarfece din plastic, care nu prezinta niciun pericol.
      noi avem una normala, mai micuta si usurica, sa o poata folosi usor.
      eu l-am lasat sa foloseasca foarfeca de ceva timp. are experienta. desi nu decupeaza inca, ii place mult sa taie si se descurca bine. eu am incredere ca poate, si spre bucuria mea nu am avut nici un accident.
      eu zic sa taiati mai intai impreuna, ii arati cum functioneaza si care sunt pericolele, apoi cand te simiti tu ok o lasi si singura. oricum esti prin zona asa ca o poti urmari.

  2. 09/27/2012 9:15 am

    Imi place activitatea, o pun pe lista, sigur va fi pe placul lui David 🙂
    Eu lui David i-am dat foarfeca in jurul varstei de 2 ani, am cumparat una cu varf rotund si i-am aratat cum functioneaza, a invatat foarte repede si ii place mult sa taie. Iar daca activitatea mai implica si lipire e perfect 🙂

Lasă un răspuns

