Skip to content

Pusculita din recipient pt. sampon

10/01/2012

 

 

 

 

 

 

Am vrut si eu o pusculita, asa ca a trebuit sa imi fac. Ca fi-miu umple de zor la a lui (asta de aici).

Am luat un recipient gol de sampn si l-am invelit in izolier band colorat. Nu-s chiar asa de patrioata, dar din 6 culori pe astea le-am gasit repede.

Deja are lipici, si punem banuti in ea. Scopul: sa imi iau o imprimanta 🙂

3 comentarii leave one →
  1. 10/02/2012 8:44 am

    Foarte frumoasa ideea ta! Sa ajungi sa cumperi imprimanta cat mai repede :))

Trackbacks

  1. Suport pentru telefon « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

