Skip to content

Mar

10/02/2012

Am facut un mar. Simplu. Din carton de oua.

Imi place tot mai mult sa mesteresc cu puiul meu pt. ca este tot mai implicat si mai dornic sa lucreze singur. Mi-a placut tot timpul sa mesterescu cu el ,dar acum suntem o echipa🙂.

Am decupat dintr-un carton de oua 2 cosulete, o codita si o frunzulita (eu, ca el nu a reusit).

A pictat el marul cu rosu, codita cu maro si frunza cu verde. E drept ca m-am asigurat inainte cu ce are de gand sa picteze (ma pot astepta oricand la o frunza roz), ca sa fiu sigura ca facem un mar cat mai aproape de realitate🙂.

Apoi le-am lipit impreuna. In poza se vede inca lipiciul, dar dupa ce s-a uscat de tot a disparut albul.

12 comentarii leave one →
  1. 10/02/2012 11:16 pm

    Ce fain e! cred ca ar merge si ca un fel de cutiuta pentru maruntisuri

    • 10/04/2012 4:03 pm

      asta nu merge ca nu e prea rezistent. :))
      si in plus, cum ii fac capac? acum mi-ai dat de gandit🙂

      • 10/07/2012 11:04 pm

        mmm, in loc sa ii dai lipici de jur imprejur, ii faci un fel de balama din carton? jumate lipita pe partea de sus, jumate pe partea de joc? zic asa, ochiometric, ca nu imi dau seama cum iese in viata reala :)) tre’ incercat

      • 10/07/2012 11:51 pm

        dap, asa merge!
        pai ia incearca, sa vedem cat de priceputa esti🙂

  2. 10/07/2012 11:04 pm

    offtopic: nu vrei o casuta de search? ;;)

  3. 10/09/2012 10:55 am

    🙂 Foarte drăguț măr! Uitte o invitație de concurs de la mine! http://floridemandarin.wordpress.com/2012/10/09/despre-kabea/

    • 10/09/2012 11:27 am

      mercic!
      am vazut invitatia, dar nu-mi plac lepsele astea. sper ca nu e nici o problema ca nu ma „bag” in concurs

      • floridemandarin permalink
        10/09/2012 6:35 pm

        No problem! Doar am pasat-o la tine pentru că ești printre blogurile mele preferate🙂

      • casadincamp permalink*
        10/09/2012 8:21 pm

        🙂
        ma bucur tare ca sunt printre preferatii tai. ma mandresc tare acum!🙂

      • floridemandarin permalink
        10/09/2012 9:33 pm

        😀

Trackbacks

  1. Despre Kabea « floridemandarin

Lasă un răspuns

