Skip to content

Ce am mai cumparat eu ieftin si bun :)

10/12/2012

 

 

 

 

 

 

 

 

Zilele astea am fost plecata de-acasa la buncici si am facut cumparaturile in Kaufland. Mie imi place Kaufland dar din cauza ca nu am unul in zona, ajung foarte rar.

Ei bine, in zona de produse „orice produs 3 ron” am gasit urmatoarele (si imi pare rau ca nu am luat mai multe).

1 puzzle 25 piese gen incastru, 1 puzzle de 30 piese foarte vesel si colorat cu piese mari, 1 set de 100 sarmulite pufoase, 1 set de pictura cu nisip colorat (exact nu stiu cum se numeste tehnica asta) si 1 set de „construit” un soricel.

 

 

Setul de pictura e serios foarte foarte interesant. Practic nu e pictura, e presarare de un fel de nisip colorat pe o plansa lipicioasa.

In set sunt 3 planse si 6 pliculete cu praful miraculos. Am terminat deja una, si restul sunt in lucru. Culorile sunt mai vesele decat par, dar pt ca piticul meu cand presara nisipul pune peste tot se cam inchid culorile.

 

Asta e puzzle-ul de 30 piese.

 

 

Si aici soricelul facut de noi. Urechile sunt cam pleostite, si o mustata am pierdut-o dar a fost fain sa il lipim. Ce e in cutie? O jumatate de sfera de plastic pe care lipesti si asamblezi niste bucatele de spuma. Totul a fost taiat, noi doar le-am lipit.

 

 

 

Cu sarmultele inca nu am lucrat, doar am modelat cateva.

15 comentarii leave one →
  1. 10/12/2012 5:25 pm

    Si noi cand mergem in Suceava stam cu ochii pe Kaufland, tot timpul am gasit chestii faine la standurile alea de reduceri. trebuie sa facem o petitie sa se faca mai multe kaufland-uri in Bucuresti – unul musai in Berceni si unul unde ti-e tie mai aproape :))

    • casadincamp permalink*
      10/12/2012 8:48 pm

      :)))
      peste strada daca se poate 🙂

  2. 10/12/2012 5:31 pm

    Sarmulita plusata si pictura cu nisip am cumparat si noi. Soricelul nu era, pare tare interesant.

    • casadincamp permalink*
      10/12/2012 8:49 pm

      sunt mai multe animalute. daca mai vad o sa mai iau ca mi-a placut

  3. 10/15/2012 1:04 pm

    Imi place ce ati cumparat!!!
    Si eu mai cumpar de la Kaufland de la standul cu reduceri. Saptamana trecuta au fost rechizitele la reducere si am luat cateva chestii faine. Dar n-am facut poze….

    • casadincamp permalink*
      10/15/2012 5:30 pm

      oho…si am mai dat o fuga, dar nu am mai luat mare lucru
      inca un mutunachi din ala de construit, cred ca e vacuta, dar nu-s sigura
      un joc de indemanare cu 40 piese paralelipipedice, pt construit
      si un set de margelute (roz si mov spre deliciul sotului :)) )pt insiruire
      fiecare 3 lei, poate pun si poza

  4. 10/16/2012 3:06 pm

    Si noi suntem atenti la produsele astea, uneori gasesti jucarii foarte bune si la preturi minime, numai bine pemtru mos craciun sa faca porvizii.

    • 10/16/2012 8:04 pm

      da, e buna ideea cu proviziile, insa eu nu am rabdare si i le dau imediat. cu greu ma abtin sa nu i le arat pe toate in aceeasi zi. 🙂

  5. Laura Frunza permalink
    10/17/2012 3:12 pm

    Musai imi trebuie si mie un set de pictura cu nisip de dat cadou, stiu o fetita care isi doreste mult asa ceva, insa n-am buget de unul mai scump. Chiar l-ai gasit in zona cu produse cu 3 lei?

    • 10/17/2012 5:03 pm

      serios cu 3 lei l-am luat. din kaufland. dar nu din bucuresti, sper sa gasesti si in bucuresti. daca imi scriai mai devreme ma mai prindeai in deplasare si iti luam si tie.

  6. 10/22/2012 2:10 pm

    Ce te invidiez :))) Într-adevăr cred că dacă eram amândouă la cumpărături, dam gata tot Kauflandul! :)) Și mie îmi place să-mi clătesc ochii și să iau minuni din astea 😀

Lasă un răspuns

