Skip to content

Placinta cu morcovi si dovlecei

10/17/2012

Am descoperit o reteta care sa ma faca sa mananc cu placere dovleceii. Recunosc ca nu prea imi plac si reteta asta suna bine. Sau mai exact „suna” ca si cum nu prea as simti dovleceii. Asa ca am incercat si bine am facut, caci de acum pot sa imi introduc si dovlecei in alimentatie.

 

Ingrediente:

4 oua

3 dovlecei

2 morcovi

1 ceapa

100g cascaval

5 linguri faina

4 linguri ulei (voi pune 3 data viitoare)

sare si piper

Cum am facut:

Am amestecat ouale cu uleiul si faina. Am adaugat dovleceii, morcovii si ceapa dati prin razatoarea mica. Apoi cascavalul dat prin razatoarea mare, sarea si piperul.

Am tapetat o tava cu faina si am dat la cuptor pt. o jumatate de ora.

Daca vrei sa fie mai pufos si aerat, pune si un praf de copt. Eu nu am pus.

Desi pare ca dureaza mult sa dai prin razatoare, a mers foarte repede. In 20 min era deja la cuptor.

Sursa: Retete, bucataria de azi

2 comentarii leave one →
  1. 10/17/2012 10:59 pm

    Am aceeasi problema cu dovleceii, dar am mai luat din piata pentru variatie. Vorba vine variatie, ca tot timpul ii fac mancarica 🙂 reteta asta pare ca o sa poata sa il induca in eroare si pe sot, care e cel mai inversunat in treaba asta cu dovleceii :))

    • 10/18/2012 10:53 am

      :)))
      da, il induce in eroare 🙂
      eu am o problema si cu textura lor. daca ii gasesc fierti in ciorba sunt pe cale sa vars. dar asa e chiar ok. poti adauga si alte condimente ca sa fie mai aromat 😉

Lasă un răspuns

