Skip to content

Insiruim si numaram

10/18/2012

In a doua tura de cumparaturi din Kaufland de la raionul de 3 lei, am achizitionat si niste margele. Nu stiu cate sunt in cutie, dar sunt multe. Trebuie sa fi vazut spranceana ridicata a lu’ barbata’miu la vederea cumpararii de margele roz/mov pt feciorul lui, barbat in devenire :).. Dar i-am explicat foarte frumos, clar si amabil: Lasa-ma-n pace, ca stiu eu ce fac! :):):)

Asa ca ne-am apucat de treaba. Mai intai a insiruit el pe o sarmulita cum a vrut.

Apoi am folosit niste jumatati de tuburi de carton de la hartia igienica, numerotate. Am asezat in dreptul fiecaruia o sarmulita si l-am pus sa puna margelele. Sigur mai lucram asa ca ii place.

4 comentarii leave one →
  1. 10/18/2012 2:12 pm

    Pipecleaners in actiune! 🙂 mult spor la insiruit si imi mentin invitatia de a face petitie pentru Kaufland

  2. 10/20/2012 1:00 am

    Ale mele, intr-o clipa de neatentie, au sfarsit aruncate si mototolite prin toata camera. Foarte putine am reusit sa mai salvez intacte.

Lasă un răspuns

