Skip to content

Ghirlanda fantome

10/20/2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Desi Halloweenul nu ma prea pasioneaza si, sincer, unele activitati pt. copii mi se par chiar nepotrivite (sa nu zic scarboase), am vazut la o prietena pe facebook o activitate draguta facuta cu fiul ei.

Sper sa nu va speriati prea tare, dar: boo boo!

 

 

 

 

 

 

 

2 comentarii leave one →
  1. 10/21/2012 10:57 pm

    Nici mie nu-mi place halloween-ul şi nu ma pasionează nimic legat de el, dar ghirlanda asta imi place. Unde ai legat-o?

    • 10/21/2012 11:12 pm

      am lipit-o pe un raft din bucatarie :))
      va sta doar cateva zile acolo, ca e proaspat facuta si e haioasa🙂

Lasă un răspuns

