Skip to content

Portocala de Halloween

10/21/2012

Azi am facut o portocala de Halloween :). Adica am transformat-o intr-un dovleac simpatic.

Am facut asa cum am facut si lumanarea din clementina. Am scos mult mai greu miezul, si nici nu am reusit sa aprind fitilul. Dar e draguta si asa, neaprinsa.

4 comentarii leave one →
  1. Laura Frunza permalink
    10/23/2012 10:07 am

    Ce imi place cum ti-a iesit, ai avut o idee foarte buna sa folosesti portocala mai ales ca la noi nu prea se gasesc dovleci.

    • 10/23/2012 7:06 pm

      exact asa mi-a venit ideea sa folosesc portocala. imi doream sa mesteresc cu baietelul un dovleac (mai ales ca eu cand eram mica faceam des asta cu tata). si nu aveam. in gradina nu s-a facut niciunul. si tot gandindu-ma la asta mi-am dat seama ca portocala merge perfect. initial vroiam sa cer la o vecina un dovlecel crescut f mare 🙂

  2. 10/31/2012 8:21 am

    Arata foarte bine!

Lasă un răspuns

