Skip to content

Cum sa refolosesti un puzzle (II)

10/22/2012

Aici va aratam cum am transformat un puzzle vechi intr-unul nou doar scriind pe spatele pieselor cifrele de la 1-9. Astfel, am obtinut un puzzle nou cu cifre. In articol mentionam ca se poate si lipi o imagine pe spatele puzzle-ului, dar am ramas doar cu zisul. Asa ca, acum va arat cum am facut unul si cu imagine. Asta e special pt Lucky rock :).

Am lipit o masina decupata dintr-o carte de colorat, am asteptat sa se usuce si apoi am taiat cu cutterul pe marginile pieselor. A iesit tare sifonat, pt ca am folosit un cutter cam prost care in loc sa taie, rupea hartia.

 

Asa arata inainte. Cam sifonat si originalul 🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

