Skip to content

Tesem cu pipecleaners

10/24/2012

Din nou, pipecleaners 🙂

Cand am scris aici despre activitatea noastra cu paie si o sita, nu mai stiam sursa. Dar Ligia m-a ajutat si m-a trimis la Raluca si la actvitatea lor de aici.

Mai jos e varianta noastra de a tese cu sarmulitele pufoase. Am folosit bete de frigarui, bucati de polistiren si, normal, sarmulitele.

Nu a fost prea incantat, dar impreuna am tesut ceva.

6 comentarii leave one →
  1. 10/24/2012 11:33 pm

    Activitatea e frumoasa, cred ca solicita numai bine buricele degetelor. Nu cred ca ar avea rabdare fetita mea, dar pe mai incolo i-as propune aceasta activitate.

    • 10/25/2012 1:45 pm

      nici al meu nu a fost prea incantat (cum am si spus), dar am facut impreuna si a mers binisor.

  2. Laura Frunza permalink
    10/25/2012 11:51 am

    Puteti incerca sa faceti si anumalute din sarmele plusate. E o carte la editura Casa, cred ca se cheama chiar „Animale din sarme plusate”. Unele sunt destul de usor de facut doar ca mai aveti nevoie si de pom-poms si de ochisori mobili.

Lasă un răspuns

