Skip to content

Un pomisor cu mere

10/24/2012

 

 

 

 

 

 

Dintr-un tub de carton de la hartia igienica si coperta unui carnetel, am facut un pomisor. Unul plin de mere, chiar.

Eu am decupat si taiat cartonul pentru a forma coroana si putin din tub ca sa fixez coroana pomului pe tulpina. Sper ca e clar din imagine cum am facut pentru ca nu am poze cu pasii parcursi.

Piticul a pictat cu pensula cartonul. Tubul l-a pictat si prin interior, ca asa trebuie. Impreuna am pictat merele.

 

 

Ideea mi-a venit de aici

No comments yet

Lasă un răspuns

