Skip to content

Suport pentru telefon

10/27/2012

Dupa ce am facut pusculita dintr-un recipient de sampon, am dat un search pe google sa vad ce altceva mai pot face.

Si sunt multe idei de suport pt. telefon cand e la incarcat. Desi nu arata prea bine, mi s-a parut tare practic. Stiti si voi ce urat stau telefoanele pe jos sau atarnate, si de cate ori ati luat cablul in picioare (si cei mari si cei mici) si ati trantit telefonul.

Eu il folosesc doar cand e telefonul la incarcat, mai ferit asa :).

Sursa aici.

Ce mai puteti face cu el: suport pt. buretele de vase

7 comentarii leave one →
  1. 10/28/2012 8:13 pm

    Nu am timp să las la fiecare postare câte un comentariu seara asta, dar pot să spun că-mi place tot ce faci! Trebuie să încerc și eu cutiuțele și mai ales suportul de telefon
    😉 Foarte bună ideea! Mulțumim mult!

  2. 10/30/2012 4:01 pm

    Foarte fain! L-am facut si eu, insa din panza: http://simplitaly.wordpress.com/2012/01/18/husa-suport-pentru-incarcat-telefonul-mobil/ si e unul din obiectele mele facute de mana preferate 🙂

    • 10/30/2012 9:17 pm

      trebuie sa recunosc: al tau arata muuult mai bine.
      ma feresc (inca) de cusut (de mana sau la masina).
      dar nu se stie niciodata 🙂

  3. 10/30/2012 9:40 pm

    Mie imi place al tau mai mult.Cred ca e macar o idee mai practic decat al meu. In asta de panza tre’ sa te focusezi un pic pana reusesti sa bagi bine telefonul si cablul 🙂

Lasă un răspuns

