Skip to content

Un alt copac de toamna :)

11/01/2012

Prea multi copacei? 🙂

Nu si pt. noi. Acesta, facut zilele trecute, se numara in topul preferinteler mele.

Crengile si tulpina sunt manutele puiului meu. Eu le-am trasat pe un carton si apoi decupat. El le-a pictat. Apoi am taiat o „manuta” de la varf spre pamant si una de la pamant spre varf si le-am intersectat. Apoi am facut si „pamantul” si le-am ancorat cu lipici si scotch.

Frunzele le-am trasat eu pe o hartie si apoi el le-a pictat si am decupat impreuna.  Le-a lipit cu drag si spor.

Sursa aici

 

7 comentarii leave one →
  1. 11/01/2012 10:11 pm

    He he, seamănă cu al nostru copăcel aici http://floridemandarin.wordpress.com/2012/10/06/casuta-ursuletului/

    • 11/01/2012 11:10 pm

      da! acum imi dau seama!
      nu am fost atenta cand ti-am citit articolul…altfel faceam de atunci copacul 🙂

      • 11/02/2012 10:43 am

        🙂 da, se pare că semănăm la imaginație 😀 Ți-a ieșit super drăguț!

      • 11/02/2012 7:48 pm

        E, imaginatie… eu m-am inspirat. Am dat sursa. Cautam idei de copacei si am dat de el si mi s-a parut foarte buna ideea de copacel 3D din manutele piticului.

      • 11/02/2012 10:09 pm

        😀 Ce interesant! Știi că același lucru am făcut și eu când l-am confecționat pe al nostru! 😀

  2. 11/03/2012 7:35 pm

    si mie imi place cum a iesit, ar trebui sa facem si noi unul, si fetitei mele ii place sa lipeasca 🙂 ar lipi orice :))

    • 11/04/2012 7:49 pm

      lipiciosi copiii astia.
      al meu a plans dupa ce am terminat ca mai vrea sa lipeasca frunze. ne-am apucat de altceva cu lipit 🙂

Lasă un răspuns

