Skip to content

Sensory bin de toamna

11/01/2012

Ei bine, am facut si noi un sensory bin organizat :). De ce spun organizat: pt ca la noi tot ce ne inconjoara e un sensory bin :)).

Bin-ul este un lighean, iar materialele au fost culese impreuna.

Le-am pus pe toate gramada si l-am lasat sa faca ce si cum vrea. Cel mai mult i-a placut sa desfaca boabele de porumb de pe stiulete.

Devin prea previzibila. Cand a vazut-o direct s-a apucat de treaba. A mutat cu clestele castanele si conurile in galetusele pregatite. Apoi cu un polonic de jucarie (pe care nu l-am prins in poza ) s-a apucat sa puna boabele de porumb in oala. Ce sa mai…ca la carte 🙂

4 comentarii leave one →
  1. Ligia permalink
    11/02/2012 8:42 am

    Cred ca mirosea tare tare fain bin-ul vostru 🙂
    De unde ai facut rost de cleste mic?

    • 11/02/2012 7:54 pm

      da, miroase. inca. sunt suparata ca tartacutele mele se inmoaie. speram sa reziste mai mult. ale voastre cum se prezinta?
      pai… clestele ala mic (din poza adica) e de la o… narghilea 🙂 😀

  2. 11/04/2012 9:29 am

    ce pot sa mai zic….te invidiez! tare mi-as fi bagat si eu nasul si mainile in bin-ul vostru 🙂 de ar creste si pe langa bloc porumb si tartacute :))) trebuie sa-mi caut o bunicuta la tara :)))

    • 11/04/2012 7:51 pm

      oooo… dar ma ai pe mine. la toamna iti fac pachet :)))))
      sau poate faci tu o vizita pe la noi 🙂

Lasă un răspuns

