Skip to content

Experiment cu… telina

11/05/2012

 

Se iau tulpini de telina si se pun in apa cu colorant. Eu le-am pus in colorant cu ceva apa :).

Am lasat cateva zile. Prea multe zile pt telina din galben care s-a uscat foarte repede.

Cu trandafiri albi si cerneala stiam eu ca se facea pe vremea cand „aparusera” trandafirii albastri :), dar am mers pe telina caci misuna net-ul cu exprimentul asta. Si am zis ca e vreo smecherie.

Ceva, ceva se vede. Mai bine decat in poza. Frunzele care au stat in culoarea albastru, sunt evident albastre. La rosu se vede doar pe tulpina. Iar galbenul s-a uscat (nici nu prea ma asteptam ce-i drept).

 

Un experiment mai mult pentru mine, caci piciul a uitat prea repede de el. Si nici nu a fost asa mirat sau impresionat cum speram eu sa fie. 🙂

 

 

2 comentarii leave one →
  1. 11/05/2012 10:48 pm

    Hai ca se vede 🙂 si noi aveam ideea asta salvata undeva pe mai tarziu http://colormekatie.blogspot.ro/2012/08/how-to-make-rainbow-flowers.html

Lasă un răspuns

