Skip to content

Numaram cu margelutele

11/08/2012

Am vazut mai demult la Valentina o activitate lipicioasa cu cifre si de atunci astept momentul sa o fac si eu cu prichindelul.

Cum de abia acum am devenit mai buni la numarat si mai siguri pe noi, am margelit si noi putin in stilul ala.

A fost cam greu sa aranjez frumos benzile astea lipicioase. Mi s-au incurcat si lipit intre ele de cateva ori, dar am reusit pana la urma 🙂

4 comentarii leave one →
  1. 11/08/2012 5:14 pm

    Foarte frumos. Ce-mi place ca ai benzi colorate, trebuie sa caut si eu.

    • 11/08/2012 8:57 pm

      gasesti la magazinele de bricolaj (gen bricostore, dedeman). poate chiar si la cele mai mici de cartier, daca nu ai unul mai mare in apropiere

  2. 11/08/2012 6:04 pm

    iar l-ati lasat pe domnul sot fara banda izolatoare :)) a meritat cu varf si indesat!

    • 11/08/2012 9:05 pm

      te rog… avem deja setul nostru. bine, initial era al lui dar am pus stapanire pe el.
      daca are nevoie, trebuie sa ne roage frumos 🙂

Lasă un răspuns

