Skip to content

Soare

11/13/2012

Noi suntem pregatiti pentru zilele mohorate ce vor urma.

Soarele e format din manutele piticului.

 

 

2 comentarii leave one →
  1. 11/15/2012 2:02 am

    Pfff, vine la fix soarele vostru pe vremea asta 🙂

    Intrebare tehnica: folositi culori din acelea speciale de fingerpaint sau tempera normale? Care o fi diferenta intre unele si altele?

    • 11/16/2012 11:00 am

      da, sunt fingerpaint, asa scria pe unele pe care le-am luat din auchan. dar am descoperit si in piata rahova (de curand am observat ca are potential la jucarii/rechizite) unele identice. nu sunt foarte colorate. adica tre sa pun stratul gros ca sa se vada bine. 10 ron setul de 12 culori la borcanele. nu stiu cantitate, dar sunt mici spre suficiente :)))
      eu nu am tempera. mai am acuarele normale (adica pastila) pe care le folosim cand pictam foi ca sunt mai puternice. dar nu merg pe mana pt ca se usuca repede si sunt mai greu de curatat.

Lasă un răspuns

