Skip to content

Ce este asta?

11/14/2012

Si de unde vin? Si ce faceti cu ele daca le luati acasa? Noi am gasit 3 in parc ultima data. Una a fost aruncata de fi-miu in apa, 2 au ajuns acasa.

 

Pentru curiosi ca noi, asa arata inauntru.

 

 

14 comentarii leave one →
  1. 11/15/2012 2:00 am

    Ii zice Maclura pomifera, se pare http://en.wikipedia.org/wiki/Maclura_pomifera#Uses. Si data trecuta l-am gasit tot scriind in gugal „cismigiu copac fructe ciudate” :)) am avut un fruct in casa peste iarna, mirosea frumos. si cica merge si pentru ameliorarea reumatismului, dar nu am gasit cum (zicea acolo doar ca se macereaza in gaz)

  2. 11/16/2012 10:50 am

    multumesc fetelor.
    eu nu stiam cum sa ma apuc sa caut pe google, dar Ligia imi demonstreaza ca google ne ajuta imediat :))) indiferent cum scriem

  3. Laura Frunza permalink
    11/16/2012 10:52 am

    Da, imi amintesc ca am pus acum vreo cativa ani pe blog o imagine cu maclura si a trecut muuulta vreme pana m-a lamurit cineva 🙂 Eu le ziceam fructe-creier 😀

    • 11/16/2012 12:43 pm

      cam arata ca un creier 🙂
      eu nu le-am vazut niciodata in copac. nu eram sigura ca de acolo vin. :)))
      misterioase fructe 🙂

  4. 11/16/2012 12:48 pm

    Eu am vazut in Cismigiu prima oara (si de altfel, cred ca si singura), acum mai bine de 10 ani si tot „creier” le-am numit. Intre timp am uitat cum se numeau, asa ca am cautat pe google „tree fruit like a ball” :))
    Wiki zicea ca sint folosite la alungarea insectelor/tintarilor, etc.. Eu nu am testat. 🙂

    • 11/16/2012 7:42 pm

      sunt prin mai multe parcuri. eu prima data am vazut in herastrau. pe astea le-am luat din parcul carol.
      am vazut si eu asta cu insectele, dar e complicata treaba…trebuie sa extragem ceva din ele. plus…ca au brevetat deja inventia. pfff… am ratat si metoda asta de imbogatire :)))))
      eu deja ma gandesc cum sa fac sa imi pun in curte ca vad ca creste destul de repede. am nevoie de copaci care sa creasca precum Fat Frumos…ca vreau repede repede umbra 🙂

      • 11/16/2012 10:09 pm

        pai nu degeaba arata asa brainy, sigur se dezvolta repede dendritele si axonii :))

  5. 11/20/2012 10:22 pm

    tocmai ce am gasit si o activitate cu aceste fructe: http://mamahocemonestodapravimo.blogspot.com/2012/11/kotrljanjepecatiranje-mazanje.html

  6. 11/26/2012 10:44 pm

    Ha, ha, omul cât trăiește, învață! E prima oară când văd așa minunăție! Mulțumim că le-ai împărtășit cu noi 😉

  7. 11/28/2012 10:53 am

    Ai incercat sa le pictezi? 😀 mi-ar place sa gasesc si eu asa ceva 🙂

Lasă un răspuns

