Skip to content

Ne-am tunat motocicleta

11/16/2012

Si ne-am distrat teribil.

Am folosit deja celebrul nostru scotch colorata (izolier band, pentru cunoscatori) si ne-am lasat dusi de val.

Piticul a fost mai mult decat incantat. A lipit si mesterit cu o implicare si seriozitate de m-a topit. Am fost o echipa, am lucrat impreuna cot la cot (eu mai mult sa ii dezlipesc si descalcesc banda).

Cand a venit tati, ne-am laudat.

Acum sa va arat cum arata motocicleta cu pricina, si sa nu radeti. Cu siguranta nu ne va angaja cineva sa facem un real tunning, dar e ok pentru noi 🙂

 

4 comentarii leave one →
  1. 11/18/2012 12:35 am

    Pai pana una-alta poate va angajeaza sa lipiti banda aia din care se face modelul cand se da motocicleta la vopsit :)) Oricum, arata tare fain.

  2. 11/19/2012 12:32 pm

    foarte frumoasa motocicleta voastra tunata 🙂

Lasă un răspuns

