Skip to content

Racheta homemade

11/16/2012

Astia de la NASA or sa ne invidieze maxim, sunt sigura :).

Noi avem un joculet: piticul ma intreaba: unde e tati? Si eu inventez diverse (asta pentru a nu ii spune de 100 ori pe zi ca este la servici): e cu avionul peste mari si tari, este cu tractorul pe camp, cu submarinul, cu trenul peste dealuri etc etc etc. Cel mai mult insa ii place raspunsul: cu racheta pe luna :).

Zilele trecute mi-a cerut sa facem o racheta. Cand vreau sa construiesc ceva, primul lucru am in cap: tubul de hartie igienica. Porinind de la asta e simplu, nu?

Ca de obicei, eu am decupat si aranjat partile componente si el a pictat. Eu am facut usa si geamul. De lipit si asamblat am facut (cat de cat) impreuna.

Se joaca cu ea, dar sigur se va subrezi repede. Cam toate jucariile din carton nu au viata prea lunga la noi.

4 comentarii leave one →
  1. 11/18/2012 12:33 am

    NASA, watch your back! mie cel mai mult imi place raspunsul cu tractorul pe camp ;))

  2. 11/20/2012 11:54 am

    Ar fi bun un tractor! 🙂

Lasă un răspuns

