Skip to content

Pictura altfel

11/21/2012
tags:

Pe multe din blogurile pe care le urmaresc am vazut idei de a picta folosind diverse obiecte. Frunze, pene, legume si lista poate continua.

Am pictat si noi azi cu… ace de pin (cred ca pin e ala). Se poate vedea „unealta” noastra intre capacelele culorilor si capodopera. Mica si pricajita a devenit :).

Cand am facut Cifra 8, am gasit si niste ace de pin ratacite printre frunze (ne-am distrat bine cu ele in parc aruncandu-le in sus). Si atunci mi-a venit ideea sa fac un manunchi si sa pictam cu el.

El a facut mai frumos ca mine. Eu am facut cu mov ca sa ii arat ce trebuie sa facem (si a iesit urat) si el a facut restul. E drept ca l-am cam cicalit sa apese mai usor (aveam foarte putine ace, erau uscate si se rupeau usor).

Sigur repetam cu ace verzi, mai multe. Sa fie mai rezistente, si sa nu mai fiu nevoita sa le sterg cand schimbam culoarea.

Ce ziceti, va place?

4 comentarii leave one →
  1. 11/22/2012 12:11 am

    Ce fain! se poate picta cu aproape orice, asa-i? la ace de pin chiar nu m-as fi gandit :))

  2. 11/28/2012 10:47 am

    a iesit foarte frumos!!! pana la urma conteaza ca experimentati … si B. apasa tare, ei! inca sunt micuti… sa mai avem rabdare.
    Oare cu o pana cum ar picta? poate nu ar mai apasa asa tare 🙂

Lasă un răspuns

