Skip to content

Carte de colorat: La gradinita

11/22/2012

Am gasit (acum vreo luna) la tarabe o carte de colorat de la editura Maxim cu tema: la gradinita.

Baiatul meu va merge la gradi din ianuarie, si il pregatesc (am inceput de prin aprilie, dar acum trebuie sa concentram 🙂 ).

Acum am scos-o la colorat. Initial a prins-o cel mic si a rupt-o/ros-o nitel. Dar asa are mai mult farmec.

Si eu am mai colorat pe ici pe colo…chestiile mai mici.

  

Copiii vostri coloreaza dupa model (daca au)? In cartea asta, in colt, sunt date ca exemplu imaginile colorate. Si al meu copchil ma cearta daca vreau sa colorez altfel.

Mai are si el scapari: de ex fetita din stanga are mainile gri si fata rosu-galben-gri (cred ca nu se putea hotari 🙂  ).

Recunosc ca am avut momente cand i-am spus ce culoare sa aleaga (de ex. frunzele copacilor sunt verzi sau ai mai vazut tu un nor rosu). Oare i-am distrus creativitatea? 😀 😀

7 comentarii leave one →
  1. 11/22/2012 12:18 pm

    ai mei nu ar colora dupa model……deloc!!!
    de fapt, coloreaza dupa model doar la gradi/scoala
    acasa imi spun ca le ingradesc creativitatea (ma si amuz cand ii aud folosind cuvinte „mari” cum le zic eu,dar e adevarat ca asa vorbesc eu cu ei, nu-i tratez ca pe niste tanci!)
    deseneaza chiar bine
    poate ar fi bine sa-l lasi sa se descurce singur,sa nu mai intervii ca sa simta incredere de sine si cand merge la gradi’ 🙂
    mai ales baieteii au nevoie sa fie independenti si liberi pentru ca au tendinta sa fie mamosi!

    • 11/22/2012 10:43 pm

      prea tarziu. e deja mamos. si tatos. 🙂 eu l=as lasa sa se descurce singur. si pt el dar si pt mine, caci mai am nevoie de pauze. dar nu vrea el.
      trecem printr-o perioada in care nu mai poate face nimic fara mine sau taica-su. ehh… sunt mai multe in peioada asta 😀
      e adevarat ca am intervenit de multe ori cand nu era cazul, si probabil asta l-a influentat, dar de regula il incurajez sa faca si sa incerce cum vrea el. voi mai lucra la asta.
      multam de sfaturi! oricand binevenite de la cei mai mari ca noi 🙂

      • 11/22/2012 11:19 pm

        asa face si Andrei cand vrea sa stam in preajma lui
        am norocul ca o are pe Daria si ei ii place sa faca pe profesoara :)))

  2. 11/22/2012 3:58 pm

    Ai mei sunt impartit in doua tabere:unii coloreaza exact dupa model si scormonesc prin toate cutiile cu creioane colorate pana gasesc culoarea potrivita, iar altii nu se ghideaza deloc dupa modelul cartii,isi dau frau liber imaginatiei.Nu stiu daca e mai bine in vreun fel, dar eu nu le-am impus sa respecte modelul, mai ales ca nu au toti carti de colorat la fel!

    • 11/22/2012 11:24 pm

      nu cred ca e bine sau nu, ci pur si simplu sunt diferiti.
      incerc sa imi aduc aminte eu cum eram… 🙂

  3. 11/28/2012 10:43 am

    avem si noi carti de colorat cu modele, dar nu am insistat sa respecte modelul, dupa cum am mai citit…. sa nu-i inhib creativitatea 🙂 dar cand desenam ii spun mereu, cerul albastru, soare galben, frunze verzi, trunchi marou etc. si cand deseneaza le repeta si ea asa cum ii spuneam eu.
    La acuarele am observat ca prefera culoarea neagra si mult timp a insistat asa, toate le mazgalea cu negru 🙂 acuma a trecut etapa 🙂

    • 11/28/2012 11:25 am

      si noi am avut perioada neagra. chiar ma ingrijoram. dar a trecut repede, a umplut vreo 3 foi cu negru (adica tot tot,niciun puct alb) si gata, acum il foloseste ca pe celelalte 🙂

Lasă un răspuns

