Skip to content

Advent Calendar

11/28/2012

Anul trecut am aflat prima data de acest Advent Calendar si, de atunci, mi-am propus sa il fac pentru Craciunul de anul acesta. Din pacate, nu am reusit sa ma organizez bine (o combinatie de n-am bani, plecata pt. o saptamana de acasa si las’ca mai am timp). Dar de facut tot il fac.

Ok, haideti sa va arat ce am gandit pana acum, dar gata o sa fie in noaptea de 30 nov.

Cadourile le voi impacheta individual (nu voi tine cont de forma si marimea cadoului) si le voi atarna pe o sforicica (lipite de un perete) cu niste clestisori de rufe tare draguti decorati cu simbolurile Craciunului (luate din Kaufland cu 3 ron setul de 8). Inca nu am luat hartia de impachetat, as vrea sa fie simpla simpla simpla.

Voi lipi pe fiecare cadou o hartiuta cu nr. zilelor,  decupata si colorata de mine. Deci, nimic pretentios. Voi incerca sa le fac viu colorate. Sper sa imi iasa ceva dragut.

Ce voi pune in calendar? Inca nu am totul gata si nici ordinea nu am stabilit-o.

Cam asta e pana acum pe lista (adica achizitionat):

4 carticele (2 cu abtibilduri);

1 carte colinde (din copilaria mea, e in stare f f buna si am gasit-o in vizita la bunici) 🙂 ;

2 carti colorat (una facuta de mine cu planse gasite pe net: 1 plansa 1 Decembrie, 2 Mos Nicolae si cateva despre Craciun );

1 bilete la teatru tandarica (inca nu le am, inca nu e afisat programul pt luna decembrie) – sper sa reusesc sa il adaug cumva;

1 hartie glasata din care vom face o ghirlanda;

1 inger din ipsos pe care il vom picta;

1 set abtibilduri;

1-2 oua kinder;

1 set de felicitare castigat pe blogul Laurei (il voi imparti pe mai multe zile);

1 puzzle cu un Mos Craciun (facut de mine dintr-o imagine gasita pe net);

1 set de 4 bile de polistiren pe care le vom decora si le vom transforma in globulete (le  impart pe 2 zile);

1 set de forme pt prajituri. nu am unul special de Craciun, dar voi alege din ele cele care aduc mai mult cu sarbatorile ce vor veni (de ex steaua si bradul) si vom face piscoturi impreuna;

1 teatru de papusi facut de mine. in calendar va gasi un biletel cu un indiciu. va trebui sa il caute (fac asa pt ca e prea mare sa il pun in calendar) – piesa de teatru va fi despre nasterea domnului. asta va fi pe 24 dec, si sper sa il termin pana atunci.;

Daca nu reusesc sa le impart pe 24 zile, voi mai adauga o carte (caci am cateva in stoc) si/sau un pachetel cu ceva materiale pt. un craft de Craciun. In luna decembrie cu asta ne vom ocupa: decoram casa si bradul de Craciun.

Sper sa va inspire planul meu, si promit sa va arat cum arata, dar asta dupa 1 decembrie. Pana atunci pregatim totul in maaare secret :).

 

 

4 comentarii leave one →
  1. 11/28/2012 11:49 pm

    Si eu mi-am facut o lista, inca nu e completa.
    Si m-am gandit inclusiv la piesa de teatru pe tema Nasterii Domnului, dar doar ca idee, inca n-am nimic concret.
    Dar am facut calendarul, ma tot chinui sa-i fac o poza buna.

    • 12/01/2012 7:36 pm

      si eu mi-as dori o piesa de teatru cu tema Nasterea Domnului, dar merge orice poevestioara daca nu este.

  2. 11/29/2012 1:55 pm

    In ultimele zile am tot auzit de Advent Calendar, dar sincera sa fiu nu am inteles ce presupune:(

  3. 12/01/2012 7:10 am

    Ce super e lista! Trebuie sa planific si eu!

Lasă un răspuns

