Skip to content

Fluturas

12/02/2012

Da, da stiu…e iarna. Dar noi inca avem frunze uscate si am zis sa mai facem ceva cu ele. Sincer sunt facute inca in toamna, dar acum apuc sa scriu desprea asta.

I-am dat copilului frunzele (cu coditele taiate) si i-am spus sa faca un fluturas. Si…a reusit! Initial pusese o frunza cu crestatrurile langa corp si i-am sugerat sa o intoarca. Dar el le-a aranjat asa. Si apoi le-a lipit. Cu muuuult lipici, normal 🙂

 

Fluturas

Fluturas

Sta frumos si cumintel pe frigiderul lu’ bunicu.

 

 

4 comentarii leave one →
  1. 12/02/2012 6:54 pm

    Foarte frumos a iesit!

  2. 12/02/2012 7:32 pm

    ce fain! si in combinatie cu magnetul ala, o bijuterie 🙂 Bunelu cred ca tare fericit

    • 12/03/2012 4:32 pm

      mai, ia sa nu mai razi de magnetul lu’ bunelu.
      daca are nepoate care merg toooocmai pana’n China ce sa facem.
      am si eu unul, sic sic! :)))
      da, e fericit. si mandru tare 🙂

Lasă un răspuns

