Skip to content

Mustata piticului meu :)

12/02/2012

Din categoria ideeilor de mare interes si entuziasm pt. mami, dar pt. pitic ba, va prezentam mustata noastra pt. paiul de baut. Eu deja imi imaginam ca o sa aibe asa un succes de o sa fac mai multe tipuri de mustati, poate si niste buze pt. mine. Dar el a zis clar: copiii nu au mustata😀

mustata haioasa

mustata haioasa

Fi-miu nu a vrut sa o foloseasca, paiul cu mustata e in pahar doar pt. poza🙂. Sucul de portocale a fost baut direct din pahar😀.

Nu mai stiu sursa exacta, am vazut-o tare tare de mult, dar daca dati o cautare pe google de genul: moustache drinking straw, gasiti o multime de idei si templat-uri.

Voua vi se pare haioasa? Sau doar mie?🙂

9 comentarii leave one →
  1. 12/02/2012 7:04 pm

    Tare haioasa!

  2. 12/02/2012 7:29 pm

    :)))))))) cat de tareeee. mi-a amintit si de caciulile cu barbi, dar asta eventual pentru tati :)) http://beardbeanie.com/

  3. 12/04/2012 10:15 pm

    Gusturile nu se dicuta. Nu te poti pune cu parerea copilului. Faina mustata!

  4. 12/21/2012 2:23 pm

    Si mie imi place,e o idee faina zic eu de ziua tatalui:)

    • 12/23/2012 10:58 am

      sau de ziua copilului unde sunt multi copii invitati.
      cred ca se vor distra. eventual se pot face mai multe tipuri de mustati, buze etc.

      dar, nah…fi-miu a zis nu🙂

Lasă un răspuns

