Skip to content

Bradut impodobit

12/05/2012

Imi place asa mult cum a iesit bradutul acesta. E tare frumos 🙂

Azi, in calendarul nostru advent am gasit niste abtibilduri. Si iata ce am facut cu ele. Am impodobit bradutul, si jos am pus si cadouri. Am incercat sa ii spun sa puna cadourile pe jos, nu in aer…dar el mi-a dovedit ca e mai bine ca el. E mai frumos asa.

Eu am colorat cu albastrul (cred ca cerul) si am pus fundite la cadouri. I s-a parut o idee tare buna asta.

Abtibilduri mai avem. Sa vedem ce mai mesterim 🙂

4 comentarii leave one →
  1. 12/06/2012 12:59 am

    Tare fain a iesit 🙂 unde ati gasit buline? ca in cora s-au terminat. mai avem in stoc, dar trebuie sa ne reorientam 😛

  2. 12/06/2012 7:30 am

    Sa stii ca a avut dreptate: sunt tare frumoase cadourile „plutitoare” 🙂

Lasă un răspuns

