Skip to content

Bradut si om de zapada

12/05/2012

Gata, ne-am apucat si noi de pregatirile pt. Craciun. Am ciopartit un cofraj de oua, din ala mare, si ne-am pus pe pictat.

Am ajutat destul de mult cu pictatul. Initial credeam ca o sa mearga repede, ei bine nu… pana am facut bradutul verde, am tras si un pui de somn la pranz :D.

L-am ajutat cu detaliile de la omul de zapada (desi el a facut singur nasul – dar l-a nimerit asa bine 😀 ) si normal el a impodobit bradul :).

Sursa: aici

8 comentarii leave one →
  1. 12/06/2012 7:29 am

    Foarte frumos v-a iesit!

  2. 12/06/2012 11:51 am

    imi place ideea topartitului cofragului in forma de brad, o sa ma apuc si eu de ciopartit si am sa-i dau de lucru fetitei 🙂 ii place sa manuiasca pensula, ea spune”ciumpăla” :)) chiar, al tau cum ii spune la pensula?

    • 12/06/2012 6:52 pm

      mie mi se pare tare greu sa tai cartonul ala. dar deh…ce nu facem noi de amorul artei? 🙂
      ii spune pensula. dar are si el stalcirile lui.
      anunt-o pe fetita ca ii trebuie o ciumpala mare si multa culoare. inghite mult cartonul asta 🙂

      • 12/06/2012 7:12 pm

        suntem deja la a treia acuarela cumparata :))) le foloseste cu spor… astazi m-a surprins, a pronuntat cat de cat corect, dupa n repetari in care eu spuneam „-pen” si ea „sula” :)) avem deja foarte multa facute din cartonul de la oua: omide,ciuperci,mere,broscute, brad, briose, si inca cate am mai avea de facut 🙂

      • 12/06/2012 7:21 pm

        mai bine ramaneati la cimpala :))))
        dar va urmarim creatiile! ne plac tare mult 🙂
        si noi mai avem ceva de facut… dar sunt atatea idei de pus in practica sa vedem cand le vine randul

  3. Laura Frunza permalink
    12/06/2012 12:12 pm

    Ce frumos v-au iesit cele doua figurine, ambele sunt la fel de frumoase! O idee foarte buna, acum sa vad de unde scot eu un cofraj mare de oua 🙂

    • 12/06/2012 6:53 pm

      multumim!
      eh…mertia sa cumperi unul doar pt. asta.
      eu am folosit unul de 20 oua. poate gasesti asa daca nu vrei sa cumperi 30 oua.

Lasă un răspuns

